Program partnerski na blogu –  na co zwrócić uwagę? To jest bardzo częste pytanie zadawane przez osoby, które zaczynają swoją drogę do zarabiania w Internecie i chcą do tego wykorzystać programy partnerskie. Obecnie jest bardzo dużo możliwości dołączenia do wielu tego typu programów zarobkowych. Dlatego, jeśli zastanawiasz się nad wyborem właściwego programu partnerskiego i chcesz skutecznie przedstawić go na własnym blogu, to warto poznać kilka czynników, które Cię do tego przybliżą. Także zaczynajmy 🙂 

 

Program partnerski na blogu powinien być ściśle związany z Twoimi odbiorcami.

Konkretnie, wejdź w skórę swoich odbiorców i zastanów się co może ich obecnie ,,kręcić”. Przemyśl dokładnie, jakich tematów mogą osoby poszukiwać w Internecie, na czym skupiają swoją uwagę. Dobrym sposobem jest zajrzeć na portale społecznościowe i sprawdzić, co jest w tym momencie na czasie. Kolejny krok to fora tematyczne, gdzie prowadzona jest dyskusja w danej dziedzinie. Możesz dołączyć do tematu, który Cię zainteresuje- uzyskasz dzięki temu potrzebne informacje, a w przyszłości także ruch na swojego bloga.

Kiedy już znajdziesz właściwy kierunek, łatwiej Ci będzie dobrać odpowiedni program partnerski na swoim blogu. Ważne, żeby pisać bezpośrednio do swoich odbiorców, a wówczas bardzo szybko nawiążesz z nimi relacje. W swoich treściach skupiaj się głównie na przekazaniu odpowiednich wartości, dzięki temu ludzie Ci zaufają – a to już znaczący krok, który może przybliżyć Cię do zawarcia transakcji (oczywiście na obopólnych korzyściach).

Postaw na wysoką jakość, aby Twój program partnerski na blogu znacznie się wyróżnił.

Bardzo często szukając jakiegoś produktu sugerujemy się jego ceną. I najczęściej wybieramy tą najniższą. Jest w tym sporo racji, bo przecież nikt nie chce przepłacać – to chyba jasne. Z drugiej strony zdarzają się przypadki, kiedy jesteśmy rozczarowani trwałością czy przeznaczeniem danego produktu, mimo że kosztował nas niewiele. Wówczas pozostaje mały niesmak w dalszym procesie zakupowym takich produktów.

Dlatego jest też druga strona medalu. Wiele osób woli wydać większą kwotę, tylko po to żeby być pewnym, że dany produkt ich nie zawiedzie. I choć 100% pewności nigdy nie ma, to zapewnienia o wyższym standardzie powodują podjęcie decyzji zakupowej.

Dlatego nie obawiaj się w swojej ofercie postawić na produkty wysokiej jakości. Wystarczy, że odpowiednio je uargumentujesz, przedstawiając czynniki i walory, które miały wpływ na taki wymiar ceny. Kiedy klient poczuje ile może zyskać z nabycia z danej usługi, to cena nie będzie miała większego znaczenia.

Sprowadź ruch na program partnerski na blogu.

Kiedy masz już przygotowany plan na program partnerski na blogu, pozostaje pokazać to jak największej ilości osób. Umieszczając wartościowe artykuły z opisami, opiniami i recenzjami produktów zyskasz na pewno grono czytelników stale powracających na Twojego bloga. Jeśli dodatkowo skupisz się na pozycjonowaniu poprzez odpowiednie słowa kluczowe, pojawią się kolejni odbiorcy bezpośrednio z Google.

Swoje osiągnięcia możesz poprawić poprzez wykorzystanie portali społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, Google + itp.  Pokazujesz wówczas efekty działania poszczególnych produktów, jak również wpływ na codzienne życie. Najlepsze będą historie i własne doświadczenia, bo to własnie one sprawiają, że przekaz staje się autentyczny.

Kolejnym krokiem jest zastosowanie płatnej reklamy: Facebook Ads, czy Google AdWords. To znacznie zwiększy zasięg Twojej promocji. Na nim proponuję się skupić, kiedy wygenerowałeś już pewne obroty na darmowym ruchu. 

 

 

To tyle jeśli chodzi o artykuł: Program partnerski na blogu –  na co zwrócić uwagę?  Niech to będzie dla Ciebie dobry wstęp do rozwijania dalszej wiedzy w tej tematyce. W kolejnych artykułach postaram się również rozwijać ten wątek.

 

Jeśli na ten moment nie masz pomysłu na własny program partnerski, kliknij poniżej:

 

MYŚL POZYTYWNIE 🙂                  

    => =>   Tu mnie znajdziesz

Share This