Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej? Zgodnie z zapowiedzią w artykule: Główne elementy strony przechwytującej, dzisiaj przedstawię temat w jaki sposób podnieść oglądalność landing page. Jeśli czytałeś poprzedni wpis, zapewne zwróciłeś uwagę jak istotny jest układ strony wraz z przedstawionymi elementami, które znacząco wpływają na odbiór przekazywanych informacji.

Przez ten artykuł chciałbym pokazać Ci dodatkowe możliwości, bo dzięki nim będziesz mógł znacznie udoskonalić skuteczność pozyskiwania nowych kontaktów do Twojego biznesu. A zapewne zależy Ci na tym, by uczynić to jak najszybciej. Ja, dzięki tym treściom mam ogromną nadzieję, że w dużym stopniu Ci w tym pomogę 🙂

Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej dzięki kilku krokom i co dzięki temu zyskasz?

Pewnie zastanawiasz się, jakie dodatkowe czynniki mogą mieć wpływ na jakość tworzonej strony. Co takiego jeszcze możesz zrobić, aby dłużej zatrzymać na stronie potencjalnego klienta czy partnera biznesowego. A jeśli już nabędziesz taką wiedzę, to co dzięki temu zyskasz?

Przede wszystkim znacznie szybciej zbudujesz listę adresową, a wielotysięczna baza kontaktów, to marzenie i cel każdej osoby zajmującej się marketingiem internetowym. Taka lista zapewni Ci stałą sprzedaż Twoich produktów czy ciągły napływ nowych osób do Twoich biznesów.  Myślę, że te stwierdzenia są wystarczająco przekonujące, żeby przejść dalej 🙂

 

Dlatego poznaj 5 kroków jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej i ciesz się napływem nowych kontaktów

Może znowu będę się powtarzał, lecz uważam że jest to warte uwagi: to ludzie kupują produkty, to za pomocą partnerów budujesz biznes, a dzięki nawiązanym relacjom możesz to stale powielać. I przedstawione poniżej czynniki znacznie Cię do tego przybliżą:

mała 1

 

Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej za pomocą Bonusu!

 

I tu się zastanów: czy lubisz otrzymywać prezenty? Chyba zbyteczne pytanie. Kto nie lubi ! Jak się wtedy czujesz? Hmn… jest Ci miło, że ktoś pomyślał o Tobie i dał coś za darmo. A może czujesz się także doceniony, dowartościowany.

Teraz pomyśl, że takie samo działanie możesz zastosować na stronie przechwytującej, czyli np. podzielić się darmowym poradnikiem, instrukcją czy jakimkolwiek ebookiem. Co się wtedy stanie? Na pewno bardziej zainteresujesz swoją stroną przechwytującą, co przełoży się na wyższą konwersję.

mała 2

 

Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej za pomocą OGRANICZENIA OERTY.

 

Zapewne wielokrotnie odwiedzając markety czy centra handlowe napotykałeś na różnego rodzaju promocje, np.:
– czasową: ,,tylko do końca marca nasze spodnie przecenione z 157 zł na 99 zł” 🙂
– ilościową: ,,obecna cena butów dostępna do wyczerpania magazynu naszego sklepu – nie spóźnij się !”
Myślę, że mógłbyś przytoczyć jeszcze wiele innych przykładów, a z licznych sam pewnie skorzystałeś.

Podobnie możesz to wykorzystać tworząc landing page, powiedzmy że tak: ,,Oferta limitowana! Darmowy Ebook: Nazwa, tylko dla pierwszych 50 osób. Dlatego nie pozwól się wyprzedzić ! Potem, normalna cena 37 zł” .
Oraz przykład z limitem czasowym (zegar odliczający czas) na stronie.

I jak oceniasz-  warto skorzystać wcześniej, by zyskać więcej i szybciej?  😉

mała 3

 

Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej za pomocą NAGRAŃ WIDEO

 

Sam coś o tym wiem, bo w projekcie, który realizuje, odpowiadam za tworzenie prezentacji, podcastów czy różnego rodzaju nagrań wideo. Jest to dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie. Jednocześnie zdaję sobie sprawę jak istotne znaczenie w obecnym czasie ma wideo w przekazie informacji, a co potwierdza chińskie przysłowie:

,,Jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”

Wynika to z tego, że za pomocą wideo jesteś w stanie przekazać więcej emocji, trafić do większego grona odbiorców, już znudzonych czytaniem wielostronicowych tekstów sprzedażowych. A jednominutowym filmem łatwiej wpłyniesz na wyobraźnię i bardzo prawdopodobne, że zaowocuje to szybciej podjętą decyzją.

 

mała 4

 

Jak zwiększyć konwersję na stronie za pomocą FORMATOWANIA TREŚCI

 

Dlaczego ma to tak istotne znaczenie? Choćby z tego powodu, żeby wyróżnić się od 90% innych tekstów. Warto postawić na jakość, a do tego zastosować pewne niuanse, które spowodują, że konwersja na Twojej stronie przechwytującej się znacznie polepszy. W poprzednim artykule wspominałem o takich wyznacznikach jak: pogrubienie, podkreślenie czy zastosowanie koloru czerwonego.

Teraz chciałbym dodatkowo podkreślić całościowy odbiór wizualny strony przechwytującej, czyli odpowiedniego tła i kolorytu treści. I tu warto zastosować kontrast, czyli np. czarna treść na białym tle,  białe napisy i niebieskie tło. Do tego dochodzi fragmentacja treści dla poprawy czytelności takiego tekstu.

 

mała 5

 

Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej za pomocą SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI

 

A konkretnie informacji o sobie czy dziedzinie (firmie), którą reprezentujesz lub zamierzasz w przyszłości tworzyć. Umieszczając swoje zdjęcie (lub firmy) w centralnej części strony budzisz wiarygodność i zaufanie u odbiorców. Kiedy dodatkowo wstawiasz to samo zdjęcie na tej i pozostałych stronach budujesz brand związany ze swoim nazwiskiem, a wówczas stajesz się bardziej rozpoznawalny.

Stwórz także swój własny podpis, który będziesz używał na końcu strony i pozostałych miejscach podkreślających Twoją obecność. On także będzie kreował Twój własny wizerunek, który stanie się znaczącym czynnikiem pozwalającym zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej .

 

Dziękuję za uwagę podczas czytania powyższego artykułu: Jak zwiększyć konwersję na stronie przechwytującej. Teraz pozostaje Ci jedynie wdrążyć poszczególne wskazówki, czego Ci życzę 🙂

 

MYŚL POZYTYWNIE 🙂                  

    => =>   Tu mnie znajdziesz

 

 

Share This